vineri, 18 iulie 2014

Încălțăminte botanică

 Michel Tcherevkoff - Shoe Fleur. A Footwear Fantasy, 2008 /


Ce iubesc femeile cel mai mult? Unii ar spune că florile, alții ar spune că pantofii ( gențile? ), cei mai mulți ar spune că banii!
 Oricum nu ai cum să dai greș cu o floare! Sau cu o pereche de pantofi!

 Artistul fotograf născut și educat în Franța, stabilit în New York, crează  sandale cu toc, fără toc, pantofi înflorați - o adevărată gradină de pus la picioarele femeilor!

 <<Shoe Fleur a început cu o frunză. O fotografie, făcută pentru un client, s-a întors cu susul în jos pe masă și mi-a captat atenția într-o după amiaza. " Frunza asta arată ca un pantof, " am spus cu voce tare fără a mă adresa cuiva în particular. Am luat imaginea, am făcut o ajustare ,doua și voilà, asta a fost, "la Première," primul meu pantof-floare.

 O grămadă de fantezii florale  au început să danseze în capul meu, și m-am trezit că în fiecare dimineață, înainte de ivirea zorilor, părăseam studioul  pentru a explora piața de flori. Mă întorceam cu lăzi de flori proaspete înapoi pentru a mă juca și experimenta cu ele. Rezultatele au fost dincolo de orice previziune.

 Shoe Fleur este despre gândurile și ideile care vin dintr-un loc nedetectabil în mintea mea, unde culorile, formele și fanteziile devin imagini ...

 Shoe Fleur este despre inspirație.>>



"Shoe Fleur began with a leaf. A photograph I’d just taken for a client, turned upside down on the table, caught my eye in the studio one afternoon. “That leaf looks like a shoe,” I said out loud to no one in particular. I took the image, made a move here and a twist there and voilà- there it was, “La Première,” my first Shoe Fleur.

All kinds of floral fantasies began dancing in my head, and I found myself leaving the studio each morning before dawn, to explore the flower market, and bring crates of fresh blooms back to play and experiment with. The results were beyond anything I could have predicted.

Shoe Fleur is about thoughts and ideas that come from an untraceable place in my mind where colors, forms, and fantasies become images…
Shoe Fleur is about inspiration."


rezoluția imaginilor 1920x1200




La Première


 tcherevkoff-la-premiere



Vin Blanc

tcherevkoff-vin-blanc
one glass of Chardonnay and she needs a slipper that comes off easily



Dominatrix

tcherevkoff-dominatrix





tcherevkoff-papuc-toc



Lily White

tcherevkoff-lily-white





 tcherevkoff-pantof-maro








Venetian Ball

tcherevkoff-venetian-ball





 tcherevkoff-pantof-roz





 tcherevkoff-sanda



Amorosa

tcherevkoff-amorosa



Paradise found

tcherevkoff-paradise-found



Salvatore

tcherevkoff-salvatore





 tcherevkoff-pantof-galben



Chiquita
tcherevkoff-chiquita
a shoe so sweet it doubles as a late-night dessert...or a breakfast in bed



 tcherevkoff-papuc-plat





 tcherevkoff-pantof-bareta





 tcherevkoff-sanda-cu-floare





 tcherevkoff-sanda-snur





tcherevkoff-pantof-rosu



Cactoe

tcherevkoff-cactoe





 tcherevkoff-pantof-funta





 tcherevkoff-papuc-bareta





tcherevkoff-cizma





tcherevkoff-pantof-sport





tcherevkoff-slap



Jimmyshoe

tcherevkoff-jimmyshoe


Fiecare pantof are o denumire și o poveste. Doar la câteva am găsit  legenda. Dacă cineva mă poate ajuta....


 Michel Tcherevkoff


michel-tcherevkoff

“The flowers actually spoke to me,” said Tcherevkoff. “And by sculpting these accessories from individual botanicals, I was speaking back.”

The two things women love the most : Shoes and Flowers (and bags).







9 comentarii:

  1. Très joli! C'est fantastique l'imagination! Un artiste de grand talent!♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Da femeile iubesc pantofii, și eu. Și eu iubesc florile. Acestea sunt doar poze minunate de pantofi din flori. Nu am văzut niciodată ceva atât de frumos. Vă mulțumesc pentru permițându-mi să văd. Salutări Sabine din Germania. http://www.sabinet1317.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
  3. Good morning my friend. Thank you so much for sharing with me your Wondeful blog. Your photos are amazing. I wish you a beautiful and blessed day my friend. Be happy:-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much Rocio. I'm glad you like it. Have a wonderful day.

      Ștergere
  4. Superbi ! O combinație irezistibilă între pantofi și flori. Salvatore sunt preferații mei :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbi !
    Inedita idee!....intr-adevar sunt foarte draguti si ingeniosi!
    Pe zapada asta, sunt tocmai buni !

    RăspundețiȘtergere